tjött

och hostar samt hals. Tror inte det är nå bra att sova med fönstret öppet i sovrummet men det blir så fruktansvärt varmt då man ligger två stycken med vårat härliga täcke!

Igår var en mycket bra dag. Spelade volleyboll med världens härligaste gäng igår dryga två timmar, sedan blev det lugnt innan träning för att avsluta kvällen med mat från max (hade inte ätit någon middag) och mys med världens bästa pojkvän :) Vi såg the proposal och den är verkligen riktigt underhållande, var myigt att för en gångs skull kunna ligga i sängen och se den istället för i soffan. Den slogs igång lite försent dock så blev ingen tidig kväll så jag undrar hur trött Erik är nu när han jobbar. Han var förövrigt mer gullig än vanligt igår, undra om de tär för att jag ska jobba natt idag?;D

jaa somsagt ska snart på lyft teknik i tre timmar, sen ska jag hem och göra ingenting eller allting, känner jag att jag inte kan sova då blir det att städa hela lägen, tvätta och kaanske ge sig på att tvätta fönstrena-  vi får helt enkelt se :)

Nu ska jag göra mig redo och packa ihop grejer som jag sak lämna till Emma som drar till visby i sommar och stannar där tills hösten :(



En bild från helgen, hade grymt skoj med mina tjejer :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0