vad tror vi?

Något annorlunda som har hänt? Nädå, inte mer än att jag lider av feber, halsont och mest förkyld i världen =) haha
Nää, ja får väl gilla läget. bara jag är frisk till helgen för jag vägrar vara sjuk en helg, fy så trist!
Igår var det ändå värst, kunde varken äta eller sova. Varför ska man få så förbannat ont i lederna när man har feber?

Till något roligare..... öööh alla mina bästa kompisar är utomlands och resten festar, erik sover. tjaa de var väl de:P
Sedan vill jag även efterlysa mina skor som jag beställde för en vecka sedan från nelly, vars är dom?!

I måndags bjöd vi iallafall anton på middag, grillat stod på menyn och det var så sjukt gott =) Erik har inhandlat oss en elgrill (praktiskt, det ryker knappt och är ju absolut ingen eld och blir så sjukt gott) Så alla ni som bor i lägenhet och har en balkong, investera i en elgrill- det lönar sig!

Nu blir det nog att fortsätta kika lite på tvn, det rinner så fruktansvärt från mitt högra öga så jag vet inte vad. Tror fasen jag ska ladda ner Dear John och kika på den =) natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0