ångest

Är inte riktigt frisk ännu men har fasen inte tid att vara hemma från skolan. Har redan hunnit sjukanmäla mig men det spelar ju ingen roll om jag far i alla fall. Vi har ändå mentorstid idag så jag träffar ju pajala.
Fasen jobbigt, jag kan ju inte springa omkring och vara sjuk jämt och ständingt jag har fotbollsträning utomhus idag och det är första för iår och jag ska fan träna.
Nåja, får se hur jag gör, stannar kanske hemma typ första lektionen sen far jag. Vill inte missa social omsorg och psykosocialt arbete eftersom den kursen började igår.

Annars då? Jo, igår kom Moa hit, har inte träffat henne på flera månader! Och var lugn jag gjorde inget ansträngade, vi satt i soffa ncoh pratade i någon timme sen for hon hem och klockan 10 gick jag och erik och sov:P haha
Det var min söndag i detalj ungefär ;P

Ni får ha en bra dag, får se hur det blir med min :P Borde i alla fall sova mer om jag ska bli frisk, eller så trotsar jag far på skolan och hoppas att det ska gå vägen, har inte gjort det på typ 7månader men nu kanske ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0