back on track

Hello! Ser tv just nu, borde klä på mig osv för malle hämtar mig om 25min typ, nåja känner typ ingen brådska :P haha
Tycker inte alls det är nå roligt med kylan ute men vad gör man?

Igår hände det faktiskt väldigt lite, var som sagt på skolan sen blev det att fara hem och städa och laga mat med min ekke=) Och min sötis överraskade mig, fick nya berlocker till mitt sabo armband och halsband så jag blev himla glad :) Tacktack älskling!
Anton kom förbi en sväng och är så kul och sitta och snacka skit med domdär grabbarna, ärliga och rakt på- precis som mig;D haha
Sen gjorde jag och erik en väldigt god kladdkaka och la oss och sov, sköönt! Älskar renbäddat ;D

Idag blir det skola och ja längtar bara tills sista lektionen då det är bollspel! var så sjukt kul igår när vi hade det ;D iih!
Blir även fotbollsträning ikväll ute på lf i 20 minus, längtar inte.


Det var inte domdär men jag gav exempel ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0