bläääää

idag är en sån där dålig dag..
Började med att erik hoppade upp ur sängen 10 i 7, alltså hade även jag försovit mig som skulle på spinning klockan 7. Blev alltså ingneting av det.. Får bli en löprunda sedan och ett gympass innan jag ska plugga me amanda!

I alla fall så är jag trött, väldigt trött och vi har ingen frukost hemma så jag har ätit två digistivekexs och det är ju inte den bästa frukosten menmeen.

Igår fick jag iallafall väldigt goda nyheter, jag har ett sommarjobb(!!!) Och jag är så otroligt glad! =) Ska vara på kollektivet som är ett "gruppboende" för funktionshindrade och sådär, kommer nog bli jättebra =) Ska dock jobba natt hela första perioden och sedan dag andra, men it gör de ju nå- får mer pengar och kan vara ute dagarna då det är soligt ;D
Var på fotbollsträning där vi har löpning innan och gud vad det  gick lätt igår! Jag och rossa sprang flera meter från laget hela tiden och det kändes inte ens nästan tungt- SKÖNT! :)
Blev sedan fotbollsträning som var betydligt tyngre,första gången öjebyns damer hade jobbig träning;)

Nåja, nu ska jag borsta gaddarna å he mig iväg mot onyxens dagverksamhet =) (har bara idag ohc imorogon kvar där :( )

Kommentarer
Postat av: Emeli

Natt är ju det bästa på sommarn ;D

2010-03-25 @ 10:23:29
URL: http://emeliermebring.blogg.se/
Postat av: Emeli

Precis, ;D

2010-03-25 @ 20:10:54
URL: http://emeliermebring.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0