do you know whats worth fighting for, when its not worth dying for?

ja det undrar jag.


I alla fall, måndag nu och jag är hemma på hål. Har lektion igen 14.05 men vettefasen om jag ids:P
Har haft bollspel idag och det är lika roligt varje gång, så sjukt härligt gäng;D

Har även fått en glatt samtal, får bara hoppas att det blir av för då kommer jag vara mer än nöjd med mitt sommarjobb. Så hoppas, hoppas!
Men med min tur så går det väl åt skogen:P

Helgen har varit helt okej, blev fest lördag och utgång med min bästa malin på kalles där det hängde en massa sthlmskillar som var allt ifrån riktigt härliga till riktigt dryga brat killar:P Men dom som var härliga var det riktigt kul att hänga med :)
Igår var det en bakis dag av rang, jag och erik sov heeeeela dagen för att sedan äta tacos hos mamma och ronny som också var slitna ;> haha Blev filmkväll hos Tomme och sedan mys med ekke.

Idag blir det att ta det lugnt för att sedan göra middag med erik och ska även bege mig på spinning och gymma. Måste få upp min kondition nu, hejn går it längre. Satsar på att orka spela hela matchen på söndag, om jag nu får starta men det hoppas jag :P haha


I wounder where I am in my relationship to you...

Kommentarer
Postat av: Emeli

Vad är det för jobb ? :)

2010-03-22 @ 16:20:39
URL: http://emeliermebring.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0