feber

haha ja herregud! Jag gick till skolsköterskan och skulle kolla mitt knä, har fått ont igen. Hon tyckr då att jag ser ut att vara blank i ögonen så jag tar tempen och voila 38 grader, inte så jävla konstigt att jag har svettats som en gris då alltså :P

Nåja, nu är jag då hemma och har tagit panodil och även tagit kort på mina fina blåmärken som jag har över hela mitt vänstra ben, tänkte dela med mig av dom:P haha DOck så syns dom inte så bra nu när det är ljust, meeeeen ja:D

OKej, bilderna sög verkligen inegn idé att visa dom ens. Mne jag har iallafall blåmärke på röven, två stora på baksidan av vaden, säkert 4st på smalbenet och på låret. haha hur fasen lyckas man?:P

Kommentarer
Postat av: Emeli

Jag skulle också vilja veta hur man lyckas, så om du får reda på det kan du ju meddela mig ;P

2010-03-08 @ 14:14:48
URL: http://emeliermebring.blogg.se/
Postat av: Emeli

De enda konstiga är att jag har för mig att jag fick blåmärket på kalles, men ja vet ju då inte så jag får skylla på Amanda ;P Är då iaf hon som orsakade min bula :D hah, näee, de är nog inte så konstigt att du heller har dom :D

2010-03-08 @ 18:37:07
URL: http://emeliermebring.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0