fredagsmyys

Hallå!
Nu är det äntligen fredag, har längtat!
Ska egentligen sanrt på praktiken men blev sjuk igår igen och nu känner jag mig sådär och vill verkligen inte vara sjuk i helgen så har pratat med min handledare så det känns bra :)
Känner jag mig liiite sjuk imorogn så tänker jag inte spela match för jag vägrar missa Malles fest.

Igår for jag och Erik till mamma och fikade, gott som fasen=) Dock så kände jag mig som en zombie, huvudet sprängde hela tiden. Innan 7 for jag till challenge och såg hockeyn med brudarna, sköönt att lule tog 2p! Dock så hade det varit ännu skönare om dom tagit hem vinsten på ordinarie, nåja!
Ja i alla fulla fall så mådde jag som jag förtjänade sen, huvudet sprängdes, helt slut i kroppen och sådär så jag la mig och sov. Måste bara inflika med att det inte finns något bättre än att sova med Erik Skarin, jag är så jävla kär att det finns inte ord, min prins! :)

Så idag får vi se vad jag hittar på, ska ta det LUGNT i alla fall! Ska dock till frissan och lägga en färg på min utväxt så den inte syns men det går snabbt och sedan blir det middag hos Anton, mysigt :) Såå tar det lugnt idag och hoppas att jag mår bra imorgon så jag kan spela matchen :) hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0