friday!

Äntligen fredag, Jag säger då det!
Sitter just nu i handduk och filt runtom mig, ska alldeles strax klä på mig :P Har varit ute på årets kortaste springtur för en timme sedan ungefär, hade ingen musik ;)
Men på måndag då jäklar, då börjar det nya träningslivet på riktigt! NU är det slut schwållat!

Idaaaaag blir det praktik och sedan fredagsfika med mina vänner, får se vad kvällen har att erbjuda för jag har ingen aning! Har faktikst ingen aning alls om något som händer i helgen om jag ska vara ärlig :P
Hade vela fara till Eriks stuga nu när jag inte har någon fotboll men då ska hans skoter gå och gå sönder, typiskt!

Äh, nu blir det att klä på sig och käka frulle, ha en bra helg :) hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0