gäsp!

Sovit alldeles för lite för mitt eget bästa. Började läsa boken hypnotisören igår kring 22 och läste till 00.15 ungefär, herregud så spännande bok! Kommer aldrig våga läsa den själv alltså, får se till att göra det när jag har människor runt omkring mig ;)
Sitter just nu i soffan och är lite irriterad över att jag inte har mer träningsvärk än jag borde ha. Igår gymma jag och jag har mest träningsvärk i magen som jag inte ens hade fokus på! Tränade triceps, bröst och rygg sen gjorde jag mage endast för att det var så lång tid innan spinningen skulle börja? Nåja, får helt enkelt höja vikterna nästa gång:P

Idag blir det skola och sedan under hålet ska jag försöka palla mig till korpen och köra kondition/gym för att sedan ha bollekar som sista lektion och sen är det påsklov! Så förbannat skönt :) Ikväll blir det att se hockey på challenge med brudar och dricka sig en öl kanske :) Trevligt! Nåja, ni får ha det så bra :) pöss!

Ibland är vi lite retards vi två. Men som jag är kär i min karl :)

haha, retardparet. Men jag är så kär :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0