halva veckan

Ja, nu är det onsdag och snart har halva veckan gått. Tur att jag har praktik nu säger jag bara, hade aldrig orkar fara på skolan idag :P Är trött och jag förstår inte hur jag kan vara det och börjar bli förkyld så är tung i kroppen, yey!
Nåja, ska i alla fall bli roligt att fara på praktiken, det är ett som är säkert :)

Igår hade vi fotbollsträning ute i det kalla vädret, det var inte nice! Visst är det kul med fotboll men inte när det är -12, jag fryser typ ihjäl. Är samma sak idag, då är det först löpning från 20 och sen fotboll 21-22, tung tid!
Tur jag börjar 9 på praktiken då :)

Vi var även hos mamma och åt lasagne igår, jäkligt gott! Var riktigt längesen faktikst.
Nu ska jag röra på fläsket och bege mig mot onyxen, ha en bra dag :)



Snart blond ;>

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0