jag kan inte skilja på om jag vill skada dig

hello!
Håller på att koka kroppkakor just nu och vänta på att erkan ska komma hem :)

Idag har det varit så bra väder att jag gick upp till malle och ankan redan vid 10 tiden för att skotta fram grillstaden och sitta ute hela dagen med mina vänner=)
Blev även väckt av att Elias Nyström ringde mig :) Blev så hemskt glad, han är nämligen i Afrika men imorgonkväll kommer han hem :)

Mitt knä höll inte alls genom träningen igår men det är redan lite bättre:) Kan iallafall gå och tur är väl det för vi har match söndag och jag SKA vara med!
Imorgon blir det att fira Ida som fyller 19 på måndag :)

Nu ska jag kolla till maten och sådär, ha en bra dag :) pöss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0