jahaa

Måndag morgon, älskar det? Nej tack och sedan att det är skola idag igen känns inge kul. Har sovit riktigt dåligt inatt, ont i skallen och svettats som en gris!

Iallafall! Igår kom min Erik hem så jag hann vara med honom en liiiiiiten stund innan jag skulle iväg till luleå på match.Vi förlora.. Dom fick en straff och sedan gick det åt skogen, synd vi inte satte våra lägen. Nåja, jag fick i alla fall spela från start? Bra förvånad jag blev :P GIck ändå helt okej, har bara sämst kondis ;> haha

Blir att träna upp kondisen i veckan så man orkar spela match på lördag :)
Var i alla fall sjukt roligt =)
Kom hem kring halv 11, och då var det bara att ta igen lite förlorad tid med min karl, iih ja är så kär i honom :)

Idag blir det skola, sedan städa här i lägenheten, är sjukt dammigt och sedan laga middag och fara på spinning :)

Ha en bra dag! Pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0