kanske, kanske inte

Jag har ett litet dilemma faktiskt :P Borde fara på skolan, har bara två dagar tills lov och dom är inte speciellt jobbiga. men, jag har ett stort psykologiprov idag och helt ärligt så har jag verkligen inte orkat bry mig och jag kan få bra betyg i psykologi men då gäller det ju att jag gör provet bra också vilket jag inte kommer när jag inte ens har alla stenciler eller boken hemma :P haha! Ojoj, bra bark jossan ;)

Tror det blir då att sjukanmäla sig och vara hemma och plugga typ, eller något. Dock så har jag gode mycket frånvaro från måndagar men det är ju faktikst anmäld frånvaro. SKulle behöva fara på samhällsen också för jag var inte där förra lektionen då jag var tvungen att skjutsa farmor till sjukhuset.hmmm.
Kanske far på den sista lektionen bara? kan väl inte vara så farligt " blev frisk" haha :P

Nåja, min helg har varit helt okej ändå trots att jag nästan surade sönder lördagmorgon. Blev stan med Soffe på dagen, köpte mig en ny tröja/tunika från hm med spetsdetaljer, hur snygg som helst! Och en bh med inga band alls så jag skulle kunna ha tröjan. Sedan har jag köpt två nya bh set, bh och trosor alltså. (kan inte bara köpa en bh, måste ha matchande trosor till)
Så nu ser det bättre ut på bhfronten, alla mina bhar började bli för små.
På kvällen blev det fest hos anna och sedan utgång på statt som inte alls var så ösigt, var typ 20pers där, men Josefin Sandlund har ju alltid roligt ;)

Nä, nu ska jag fundera klart på hur jag ska göra idag och sådär. Ha det så bra :)

Körde på hästsvans och sotade ögon i lördags, enkelt och bra :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0