kärlek

Trött idag, ojoj. Var hos Malle till kvart över 2 igår! Sov dock säkert en timme under filmen dock ;> haha
Vaknade kring 10 idag och nu har jag vikt tvätten sen igår och måste stryka hälften, bläää!!!!!!

Iallafall, igår hade vi mysdag här hos mig och såg my sisters keeper - och den var verkligen otroligt bra! se den!
På kvällen höll jag ett spinningpass för mitt fotbollslag som var jobbigt och roligt så idag har mitt knä tagit en rejäl smäll! Fyfan vad jag har ont nu, kan inte ens gå och har träning ikväll? Måste träna ikväll för jag har match på söndag, nåja löser sig :)

Har även fått en massa kläder, nya leggings (zebramönstrade)- svincoola ;D, en korallfärgad tunika (bara en baströja typ), lite underkläder och ett par nya löparskor- tack mami <3

Nu ska jag äta lite frukost och ringa annika för att sedan göra mig klar för en tripp till luleå, vettefasen hur det kommer sluta med mitt knä men antar att det bara är att gilla läget:P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0