lördag

Oh vilken bradag det har varit idag :)
Var inte alls bakis trots att jag var vääääldigt full igår, vi allihopa var väldigt fulla:P Haha, menkul var det=)Jag har några blåmärken på benoch dylikt efter några plattfall på kalles. haha

Idag har i alla fall jag och Ankan varit ute och promenerat, sedan blev det grillning och mys på pottan med malle,ankan,amanda,empa,fragge,sam och anton- hur trevligtsom helst=)
För en liten stund sen var jag, malle och elias å käka på max, gött ;D
Just nu sitter jag själv hos Malle , hon och elias är å hälsar på några somfestar och jag kände inte alls för det. Vaknade halv 8imorse och somnade halv 5 såå ska nog ta mig en liten powernap och invänta ett samtal och se om man får någon syn på allting. Är verklgien förvirrad justnu. helvete också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0