lov

Ja gud så skönt det är med lov! Sov till 10 idag och är så sjukt utvilad :)
Håller på att tvätta just nu, hade velat sola men har tappat bort min bankkort och har inga lösa pengar... Jobbigt läge;P
Tur jag har mallan så jag kan föra över pengar åt henne så jag kan leva nu i några dagar ;D

Igår var vi och såg hockeyn på challenge. Tycker det är kul att saik har gått till semi faktikst. Eftersom lule ändå har varit så jävla dåliga och inte kom till slutspel så hejjar jag på skellefte med tanke på at tjag bott där,gått skola där och hade tänkt spela innebandy där ^^,

Idag blir det som sagt att tvätta, fika med tjejerna, fotbollsträning och efter den ska jag mysa med min erik som far bort imorogn tills på måndag till jäkkan. Är ju mitt ställe, var alltid där förut. Känns tråkigt att jag knappt är nå fjällen längre, brukar alltid vara borta påsk menmen, thats lifee. Ska ha sjukt kul här hemma med mina vänner, imorogn blir det utgång och fredag ska jag och hejja fram Moa i kalix. Dom har sista kvalmatchen om att gå upp till 1an och förlorar dom mot kalix då är dom jävlat sämst :P haha
Sen lördag är det utgång med gamla laget, så jäääävla roligt!!!!!!! =))

Nu ska jag ta det löögnt tills det blir att hämta tvätten och göra sig klar för fika med brydsen =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0