lov

Som det är skönt med lov alltså!
Imorse när erik for på jobbet kunde jag dock inte somna om så låg vaken och såg tv tills klockan 8 ungefär och vaknade 10 igen :)  (längesen jag sov till 10 ;) ) haha

Iallafall, jag och Erik hade det mysigt i lördags :> Vi for till lule kring halv 11 och på storheden, där blev det två tavlor som vi har hängt upp här hemma och det blev riktigt bra, även en ny matta till hallen, samt en ny spegel till hallen som passar till våran nya hatthylla och skohyllan som vi köpte i fredags, samt nya underlägg :) Så nu är det så fint här hemma :) Sen har erik fixat så vi har dimmer i hallen också ;D

Efter storheden så for vi in till stan och jag kan lova att det inte är kul att gå men en hungrig och grinig Erik Skarin på stan... Blev iallafall ett partylinne och ett par lacktights, mer hann jag inte kolla på :P Åt en macka på något fik inne i smedjan och sedan for vi till hotellet. Hotellrummet var inte stort alltså! Jag har bott på samma hotell i stockholm, eller i samma hotellkedja och dom rummen och hela hotellen var gudomliga, nåja vi hade riktigt mysigt iallafall :) Vi åt på coop arena och det var GÖTT! Sedan såg vi matchen då luleå spöade linköping med 4-1 ! Riktigt kul att vara på plats!
VI for till hotellet efter hockeyn och hade bara myskväll, älsk min erik :)

Igår blev det att äta hotellfrukost och sedan fara förbi rutvik där farfar och gun-lis bor, trevligt att träffa dem :)
Sen hem och ante kom förbi och vi hängde upp tavlorna och spegeln sedan for vi och handlade på willys, tycker ändå att det var helt okej där faktikst :)
Middag hos Ulla-Stina och Stigge, gött som vanligt! Film och hockeykväll med brudar hos Malle:)

Nu ska jag snart göra mig klar och fara på stan för att köpa en present åt Nina som fyller år idag, hela 18år! Ringde imorse och sjöng med min fina morgonstämma ;> haha



Grattis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0