morgon

Japp, nu är det en ny dag igen.
Har varit ute på en powerwalk för en stund sedan, orkade verkligen inte springa idag men en powerwalk är inte fy skam det heller :)

Idag har vi snö och isdagen med freja så blir att vara ute i det fina vädret hela dagen, yey =)
Ska alldeles snart hoppa in i duschen och sedan  koka lite varm choklad och sådär, ska även förbi mamma och hämta fika ;> Ber till gud att dom inte har ätit upp snickerskakorna!
Senare blir det att plugga psykologi, vi har prov på måndag på hela 4-5 kapitel och jag kan lova att jag kan naaaada, så blir att sätta igång i tid :P
Ikväll blir det fotbollsträning och ska kika om jag kanske hinner med något trevligt pass på korpen innan :)
Var så sjukt kul å gymma igår, sen att spinningen gick hur bra som helst är ett plus!

Nä, nu måste jag duscha och slänga i mig någon frukost om jag ska hinna med allt, ha en bra dag ! :)


Kommentarer
Postat av: Emeli

Men va kul :) Jo men tyvärr måste jag nog skjuta fram jobbet, har mest troligt halsfluss nu och ja vill ju inte smitta gamlingarna =/

2010-03-23 @ 12:35:59
URL: http://emeliermebring.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0