morning

Nu är jag trött och vet inte hur jag mår. Känner mig inte frisk men erik säger att jag är hypokondriker så är väl lika bra att bara fara och göra allt man ska och sen får jag väl bli mer sjuk om jag nu blir det :P

Igår blev det lugnt, for inte på träningen vilket var smart av mig för när jag var och handlade så löka jag som en gris och var helt konstig i kroppen. NÅja!
Jag och Erik bakade i alla fall en cheescake som vi inte har smakat ännu. Min smarta karl vred på frysen och satte kakan längst ner (där det är som svalast) så när han skulle kolla imorse om den var klar (han har längtat efter den där cheescaken sen vi flytta in typ) så var den självklart inte klar :P haha
Nåja, den är klar när han kommer hem :)

IDAG FYLLER MALLE ÅR! SÅ snart ska jag ringa och sjunga för min bästis :> Snart är det hon som skjutsar omkring mig överallt, blir kul ;>
Annars så har jag praktik idag, är så glad att jag är på onyxen har saknat Fanny måste jag erkänna och idag ska jag vara med henne :) weeei! :>



GRATTIS MALLE 18ÅR :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0