morning

När Erik for på jobbet kände jag direkt att det är kört, fanns inte en chans att jag skulle kunna somna om.
Sitter nu och ser tv, vakna med the voice. Alltså whats up med barnprogrammen nu för tiden? Får ungarna se något bra program längre?!

Iallafall, igår såg jag och erik luftslottet som sprängdes, riktigt bra var den!:)
Somnade kring halv 1-1 någon gång och somsagt, vaknade 6.

Ska i alla fall snart äta frukost och dricka lite kaffe. Sedan blir det en springtur och ett pass på gymmet =)
Senare idag ska jag på stan en sväng, present åt Ida samt handla med annika och malle, ser fram emot helgen gode mycket, blir att bo i kollektiv med Malle och Ankan ;D (Erik ska till sin stuga och köra skoter med sina kompisar) Jag är inte bitter! Ser fram emot denna helg hur mycket som helst! :D
Kommer nog dock sakna min karl men tror det är gode nyttigt också :>

Blir iallafall gomiddag hos Malle och Annika, något glas vin, fira Ida och utgång, woho!:) Ha det så hemskt bra, hejdå :)


Hemavan nyår och underbara människor!



Pdol, Ida och två nyköpingbor :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0