this is me

God kväll.
Just nu gör jag inte så mycket, är på lite dåligt humör. Tycker det är orättvist att Erik kan somna så jävla lätt hela tiden och jag aldrig kan det!

Ser i alla fall på bröllopsduellen just nu, tycker den är riktigt bra faktiskt, har dock sett den förut :)
Idag har jag och erik bara tagitdet lugnt, klockan 3 drog jag ut honom på promenad och som jag har skrattat med min prins. Vi gick nämligen till coop och skulle handla och snurrade omrking där i typ en 15min. Vi upptäckte att dom inte hade allt vi ville ha så vi lämnade korgen och gick därifrån gick hem och hämtade bilen och for till kvantum! haha :D

Ska försöka sova snart, är så trött men kan inte somna. Och erik somnar som sagt hur lät som helst :P
Nu sak jag fortsätta se, hejdå ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0