tillbaka till verkligheten

Jajjemän! Måndag morgon -17 och jag är inte taggad:P Enda som gjorde att det blev liiite lättare att stiga upp är väl att jag har bollspel på morgonen och jag och erik har varit tillsammasn ett år idag. Då känns det lite roligare ;D

Måste städa mer än ingen annan idag känns det som. Varken jag eller Erik har orkat ta tag i något i helgen, är något förvånad för erik är fasen pedantisk annars:P Men nu är det klädhögar, diskhögar och dammigt överallt så är bara att städa ihjäl sig idag efter skolan.
Får väl hoppas att jag får umgås med min karl en dag som denna!

Är som så roligt, på morgonen går man in till köket och tar ett glas vatten så ser man erik och anton stå och hänga på parkeringen (inte nog med att dom är grannar utan dom har parkeringen precis bredvid varandra också ;) haha )

Ska försöka få tag i Sofie nu och se vad fasen som händer på bollspel idag, blir fan sur när det är så jävla kallt ute. Har ju varit blida hela veckan ju.. Nåja, ha det :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0