bajs

Känns inge roligt alls, min hals har barkat sönder nu och har legat i frossa hela natten så jag tog mig faktiskt inte upp imorse när jag börja. Orkar inte fara heller, blir så grinig när jag har ont i halsen hela världen går typ under:P

Och igår på träningen förstod jag att jag skulle bli sjuk, även fast jag känner min kropp så tränar jag ändå? Är allt bra dum ibland.
Iallafallllllll ska plugga röven av mig idag är tanken iallafall:P Allt som jag inte har gjort klart ska jag göra klart idag, vilket är typ tre inlämningar ;) haha

Igår var det tvättning,träning och mys med erkan :) Nu ska jag fortsätta sura och sedan hämta wordskivan och installera word så jag kan börja med alla inlämningar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0