död

Min hals tar död på mig.. Och ja jag vet att det är värst på morgonen men det är seriöst inte roligt längre.´Dock ingen feber nu och det är grymt sköng :) känns dock BLÄÄÄÄÄÄÄÄ och fara på skolan en dag som denna, det är grader ute nu och klockan är inte ens sju. Nåja, har hål klockan tolv och då ska det stekas i solen!

Håller just nu på att koka ett ägg. Vettefan vad jag ska äta til dock. Jag äter alltid hårdmackor på morgonen och nu är dom slut såååååååååååååååååååååååå det var det :P haha

Igår hängde jag med Bäx uti älven i öjebyn en stund, satt bara och prata och mådde gott. Tänka sig och ligga där och sola någon dag, HELVETES vad man skulle stekas. idag typ! Nåja, hinns inte med. bannat :P
Får se vad som händer mer idag furutom skola. Eftersom jag itne kan träna är det lite småjobbigt, men blir att ta en långromenad då resten har bollspel, kanske till och med far på gymmet idag :)

nu skaj ag kolla till mitt ägg och fundera på om ja ska äta det med något eller ej :D pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0