fredag!

Typ en av världens bästa dagar hittills :>
Vaknade verkligen på rätt sida idag (inte så konstigt då det är fredag iofs) Iallafall så var det skola till 11 sen tvingade jag med mina favviskillar elias och mattias på thaigarden. Det var så sjuuukt gott, har längtat efter att äta där sen i söndags, så det var verkligen på  tiden!
Efter lunchen begav vi oss ut på stan en sväng, hittade dessvärre ingenting annat än en kulglass som jag och ankan var väldigt nöjda över :)
Klockan två började Chrille och fyra andra spela lite rockmusik på krokodil så där satt vi tills tre och nu innan jag kom hem har vi varit och köpt presenter åt amanda som ska ha födelsedagsparty imorgon =)

Känns trist att inte kunna konsumera någon alkohol imorgon då alla mina vänner ska göra det, men jag gör det för en god sak. Har nämligen seriepremiär på söndag och jag är otroligt taggad! =) Ska nog dock gå ut imorgon nykter, får bli en ny upplevelse helt enkelt :)

Nu ska jag ta på mig löparbrallorna och röra mig vidare på en löptur och förhoppningsvis gymmet. Ha en bra helg, puss =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0