ny månad

Tiden går så otroligt snabbt! Är redan tredje maj och måndag igen...

Valborg blev en mycket lyckad tillställning. Började redan kring 12 hos Malle med bastu, bra människor, grillning, fix och allt möjligt för att sedan dra vidare till antes stuga där det var diverse olika människor- hur trevligt som helst!
Efterballe hos Malle, där jag och erik inte varade så länge med tanke på att jag var mer än död kring halv 2 av att ha hållt igång hela dagen.

Lördag var det mysdag och erik och jossan dag av dess like. Mys hela dagen- underbart!
Det kan tänkas att man "är" med varandra hela tiden när man bor tillsammans men det är inte samma sak som att säga "ikväll ser vi en film" så, känns riktigt bra att jag har haft mycket kvalitetstid med min älskling i helgen :)

Igårkväll for jag förbi hos Tomme och såg film med honom,elias, pata, malle å nina- alltid lika roligt :)

nu ska jag dricka upp mitt te och ladda upp för en ny skolvecka. är så otroligt opepp men vad gör man ?
ha det bra, puss :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0