onsdag

Ja nu har halva skolveckan gått snart, skönt!
Sitter hemma nu och har precis tryckt i mig typ fem tuggor pyttipanna (var inte mycket kvar med andra ord) och hårdmackor.
Är så sjukt sugen på thaimat så ringde erik kring tio och fråga om karln kunde följa och äta de men det var  visst så stressigt på jobbet och nu har dom ätit på sunes? Känner mig lite smått irri faktikst:P haha

Iallafallllllll, har bara haft en lektion än så länge. Börja halv tio och sluta kvart i elva, börjar om halv två så har ett hål nu och vet inte alls vad jag ska hitta på, blir då lugnt iallafall ;D

Igår fick jag träffa amanda och hennes familjs nya tillskott i familjen, en liten söt hund, mac heter han och är HUR GÖLLAT SOM HELST!

jaja, blev tråkigt nu :P Någon som vill med å träna på korpen idag? PUES!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0