oväntat

att jag skulle bli sjuk, nej inte så värst. har feber och ont i halsen, dock inte halsfluss vilket jagt´trodde när jag for till vårdcentralen imorse´, men hade iallfall feber. Är dock skönt att få pencillin för då försvinner ju allt helvete men nu måste jag vänta ut det. jaaaaja sånt är livet.

Skulle hemskt gärna ligga ute och steka i solen nu men vi har ingen sol på balkongen vilket är mycket irriterande. Samt att jag har fått väldigt bra med färg sen solningen i lördags: ) Är skönt att jag har lätt att bli brun dock så sitter det inte i sig speciellt länge så hade behövt sola mer för att det ska hålla sig kvar.

Igår hade vi som sagt match och vi vann med 1-0 mot blåsmark/svensbyn- skönt!
Själv så gjorde jag nog min sämsta match någonsin men jag skyller på ont i halsen och dålig fokus :P Fick inte riktigt byta så spelade hela matchen men halsont och nu är det såhär, jävla skit!

Jaaaaja ska sluta klaga och lägga mig i soffan och se om de finns något att se på tvn :P hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0