pumpakärnor

Japp, nu sitter jag här i soffan och äter pumpakärnor och dricker vatten, känns faktikst ganska nyttigt;>
Är så hungrig så jag dör snart men snart slutar erik så ska snart ställa mig och stek lite pyttipanna- hjärta!

Skolan gick väl helt k. Hade utvecklingssamtal och låg på vg i alla ämnen utom matte där jag ligger på g och etik och livsfrågor mvg, är faktikst rätt nöjd med tanke på att jag har varit borta mer än någon annan:P Meeeeeen, bättre skulle ju inte sitta fel i vissa ämnen. Får ta tag i dedär nästa år helt enkelt:P haha

Efter middagen så blir det att vänta in träningen som börjar klockan 18, sedan blir det lugnt :)
Nu däremot ska jag läsa in mig lite på miljöpartiet och sådär, vi hade två stycken från ssu som var och föreläste för oss idag så ska försöka få lite pejl på allt dehär med politik så man känner att man kan rösta rätt i höst. Hejdå :D

Ps. är förresten blond nu och jag är sjukt nöjd!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0