skön-t

Vinsten var ett faktum igår 3-0 till oss!

Just nu ligger jag i sängen med datorn i famnen, har så ont i halsen att jag vill dööööööö. Visste att det skulle bli såhär då jag kände av den nog mycket under matchen igår och smart som jag är så lånade jag ut mina underställsbrallor åt sabban så jaaaaadå jag hade ingenting på benen förutom shorts och alltför varmt var det inte :P

Iallafall har bollspel nu på morgonen så jag hoppar den och ska vänta på att nästa vampire diaries avsnitt ska bli klart. Har redan avverkat ett nu på morgonen. Då jag väl är vaken med erik så är jag inte ens trevlig, nåja ;>

Såg för övrigt att jag hade fått beröm i tidningen av tränarna, klippan i backlinjen. Inte är det dåligt- riktigt glad blir man :))
 


Snygg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0