sköönt

Gode skönt att ha sovmorgon till 14.15 idag ;> De i min klass har nationella i engelska vilket jag redan har haft , för sisdådär två år sedan :P Blir spännande och se hur det går med engelskan för mig nästa år när jag inte haft det på tre år då! haha

Iallafall, har duschat och inte gjort så mycket mer sedan jag vaknade halv 10. Tycker det är konstigt att jag kan sova till halv 10 vardagar men helgerna och de dagar jag är ledig så vaknar jag 8-9 ? Nåja :P
Försöker hitta någon mailadress till min chef, vill gärna veta mitt schema snart. Tycker det är konstigt att jag inte fått det ännu när jag fått allt annat. Tycker även det är lite konstigt att på det preliminära schemat som hon berättade för mig så ska jag jobba dagtur pdolfredagen då jag egentligen bara ska jobba natt den perioden :P Jaja, får väl se hur det slutar, skjuter iallafall mig själv om jag jobbar hela pdol :P

Halsont var även något jag vaknade med vilket inte är bra när vi har seriepremiär på söndag, jag hoppas innerligt att det inte kommer att bli värre men det tror jag inte :)
Idag ska jag och erik till hans syster Sara och hennes karl Stefan för att fira deras barn Nelly och Julius, ska bli trevligt och träffa alla eriks systrar osv idag, var ett bra tag sen.
Ha en bra dag iallfall, de ska jag :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0