tagg!

Är så sjukt taggad inför matchen idag, den börjar dock inte förrän halv sju och det är dåligt:P Fast i mitt fall så är det nog väldigt bra för jag måste verkligen tagga ner!
Har nyss stekt mig en burgare, måste ju äta något iallafall. Sen blir det pasta och något så man är fit for fight :D

Igår var det födelsedagsfirande hos Amanda, det var trevligt och jag gick ut på kalles med ytterst lite alkohol i kroppen och var praktiskt taget nykter vilket är bra med tanke på att jag har seriepremiär idag :P
Kändes lite underligt att se alla så fulla då man dessvärre inte var det, men många goda skratt fick man sig :) Mycket trevlig kväll, dock med ett sent avslut. Somnade inte förrän 5-6 vilket är mindre bra innan match menmen :)

Nu ska jag hitta på något, en promenad kanske := hejdå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0