wääwää

BBläää. Har sovit väldigt litei natt och var död när larmet ringde  och jag skulle upp och tagga för match. Tur att jag gick och dubbelkolla samlingstiden å hemsidan för matchen är visst två och inte tolv. Har aldrig haft bra koll :) haha

Idag har jag iallafall match mot blåsmark/ svensbyn. Ska bli roligt med match:)
Igår vaknade jag och erik  över 8 och insåg att det var strålande sol ute så vi tog våra kläder och begav oss till bojjn och lgåg ute på hans föräldrar altan från halv 10 till 2 vilket resulterar i en RÖD Jossan som snart kommer bli bruuuuuuuuun :D Dock endast på framsidan ;) Inte så hett om ni frågar mig, får ta tag i ryggen nästa gång för den är vit :P Haha

Nu ska jag se klart Patrik 1,5 och´tagga för match =))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0