yran

FYFAN vad roligt jag har haft!

I fredags hängde jag med Moa, Malin och deras kompisar- helt okej trevligt faktiskt:D Härliga tjejer!

Lördag var dock dagen som skulle bli roligare än andra dagar. Vaknade hos Moa med en härlig baksmälla, duscha och gjorde mig klar. For in till stan och till Långs där ante, rebban, plupp och larry var (som jag kände sedan var det ett gäng härliga grabbar också)

Vi satt och drack öl och hade det trevligt, beställde pizza och fortsatte ha det trevligt!
For ut på corona och lyssna på timbuktu och promoe, HUR BRA SOM HELST! Alltså jag kan inte förklara men kvällen var magisk! Plupps magiska fylla, larry och antons härliga skratt- ja herregud så lyckat! :D
Slutade med att jag, plupp och anton drog till donken när corona stängde och sedan vidare till lägenheten där vi sov.

Fick sova mellan jocke och anton där jockes madrass var en lugtmadrass osm gled iväg helahelahela tiden så låg på golvet några stunder:P Tur att anton var så snäll och dela med sig av sin rosenbädd, HAHA!

Iallafall gårdagen blev det att plocka undan, käka lite och sedan äntligen åka hem! Blev bjuden på gomiddag hos eriks föräldrar där HELA familjen skarin var, lite jobbigt  då man var mest sliten i världen men det gick vägen;D
På kvällen träffa jag malle en stund och sedan var jag med min bästa erik, är så kär så kär :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0