Dag 1

Presentera mig själv :)
Mitt namn är Josefin Maria Sandlund. När jag var liten ville jag inte alls heta Josefin, jag sa till min mamma att alla kallade mig Joseful så att jag skulle få byta namn, men icket! Idag trivs jag med mitt namn, eller trivs och trivs jag misstrivs iallafall inte :)
!9år är jag den 13 januari fyller jag 20, alltså född år 1991. Längtar väldigt mycket till min födelsedag! Jag älskar att fylla år, älskar julafton, älskar sommaren, mina kompisar, min familj och min pojkvän. Jag ogillar skolan (vill bara gråta när jag tänker på allt jag måste göra som jag inte har gjort)
Oj, tappade visst tråden lite. Född i Piteå på annelund med min mamma, pappa, storebror Jeffery och lillebror Jonathan.
När jag var 11år skildes mina föräldrar och mamma flyttade i en lägenhet på annelund och pappa behöll huset. På senare år flyttade vi först till en stor lägenhet i stan med mammas nya sambo Micke, han hade två egna barn och det är år jag aldrig någonsin kommer glömma :) Vi flyttade även till svartudden i ett hus och sedan skildes även dom och nu bor min kära mor tillsammans med mannen i hennes liv och min lillebror i en stooooor lägenhet uti shell. Jag däremot träffade mitt hjärta och bästa vän Erik Skarin för två år sedan, vi Blev tillsammans i februari- mars och flyttade ihop i en 1,5a 1november 2009 :)
Såhär ser jag för det mesta ut. Osminkad och i min fina rosa mjukisdress, det är så jag trivs ;) Men! Jag försöker även sminka mig och se någorlunda normal ut så min man inte ska lämna mig och mina kompisar sluta vara med mig ;>
Och på fest kan det bli något i denna stil :)
Där fick ni veta lite om mig, nästa ämne kommer imorgon :) puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0