dåligt

Är lite irriterad över att jag inte sover när jag väl kan och får! Har kvällspass ikväll på praktiken och det är sköööönt! Mindre roligt dock att jag aldrig kan somna om när erik far :( Har inte sovit ut på riktigt en enda dag på lovet!!
Imorgon far dock min älskling till luleå på kurs och stannar till fredag. Finns inget positivt med det förutom att jag kan sova till halv 8 på torsdag utan att vara orolig att jag inte ska somna om när erik har farit. Ska sova hos mamma ocksåå =) annars suger det... Men är tydligen bra för förhållanden att man är ifrån varandra lite har jag hört :P haha
Nåja! :) Annars mår jag bra. Helgen har varit toppen!
Igår drog jag med mig erik på en prommis till bojjn, bra av mig! Sen blev det att se "hot tub time machine" med ekke, koffa, jocke å th- rolig film! :)
Somsagt idag är det praktik till 21 men innan det ska jag på korpen och köra kondition och styrke, wiie =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0