hey boy I really wanna be with you

Har haft en helt okej helg måste jag säga :)
I fredags blev det somsagt lugnt hemma. Lördag sov jag verkligen ut och vaknade kring halv 11. Gjorde mig klar och for ner på stan på ls där det inhandlades en sjukt snygg korsett och kavaj som jag bar på kvällen till ett par svarta höga jeans. Köpte även ett snyggt läppstift.
Såg wibax spela innebandy och tyvärr förlorade dem, middag hos eriks föräldrar sedan hem och fixa till sig nalta för att bege sig till anna där det vankades fest med världens bästa brudar :) begav mig även till matte björk en sväng som hade fest, sedan utgång på kalles som var riiktigt skoj! :)
Idag har det vart så lugnt, jag sitter och zappar mellan våra 400kanaler och är så SJUKT lycklig över att vi har hur mkt kanaler som helst :D erik är just nu hos joel och lämnade mig här själv, men gör mig ingenting för nu ska jag fortsätta se tv och sedan sova för att ladda upp för en ny vecka med praktik, träning, skola och plugg i mängder.. Nästa helg tror jag bestämt att jag ska vara nykter!
Gårdagens facelook :)
Jag måste även be om ursäkt att texten blir ihopskriven. Jag skriver i stycken men när man publicerar inläggen så blir det ihop. Jävla macdator..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0