just my luck..

Åh! Visst är det typiskt när man väl försöker förändra sig och vara duktig så händer det ändå dåliga saker?
Just nu är jag inte säker men jag är 98% säker på att någon har stulit min cykel! Om så är fallet så gråter jag. Mest för att jag fick den av Ronny och jag har låst den jämt och ständigt! fan också :(

Nåja.. Förhoppningsvis så har min lillebror tagit den eller så har någon ställt den i cykelförrådet vilket är väldigt osannolikt men jag kan bara hoppas. Åh, vill verkligen inte ringa och säga till mamma/ ronny att den är det om den är de. gruvar mig...



Nu till något roligare! Idag vaknade jag tidigt, klev upp 6 och la mig i soffan med täcket. Såg tv och tog det lugnt. Sen kring kvart över 10 for jag på stan med mamma för att hitta gardiner men hittade inga som föll mig i smaken (julgardiner) ja det börjas tidigt men vi hade inget bättre för oss :) Fick mig iallafall en lunch på thai av min käre mor. Hittade inga kläder av någon konstig anledning? Mamma tyckte iallafall det blev billigt så de är ju bra =)

Nu ska jag fortsätta se serier med täcket i soffan, har sån fruktansvärt huvudvärk. Ikväll blir det bodypump och sedan nodo med brudar förhoppningsvis :)



Det blir bara bilder på mig nu för tiden när jag har eriks dator ;D hehe
ska även färga mitt hår så det blir rött igen för som ni ser så är det med brunt :P är bara lat trots att jag har färgen hemma. Nåja ha en bra dag! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0