monday

Måndagen har gått fruktansvärt snabbt idag, kanske för att jag bara gick till 12 på praktiken? Var RIKTIGT skönt iallafall, kom hem och har legat i soffan och kollat filmer och sovit sen dess:P hah!
Har iallafall nyss gjort lite nytta och diskat. Erik står nu i duschen och jag funderar på vad fasen vi ska äta, vi kanske skippar det idag? nää men okejdå, men har ingen fantasi och kyl å frys ekar!
Sen däremot ska jag och träna, har dock inte bestämt vad ännu. Finns en risk att det blir gym idag eftersom det blir korpen med spin+core imorogn plus att jag ska på stepin på eftermiddagen och träna knäna så det får nog bli gym idag :) Hade tänkt fara på spinningen klockan 19 men jag gillar inte instruktören som är om dom har bytt till den jag tror och nu när vi kan se alla hockeymatcher hemma är det ju onödigt att missa? Haha japp blir gym idag och hockey ikväll!
Skulle inte alls klaga om kylen var sådär full! :)

Kommentarer
Postat av: Emeli

Men det gör väl inget att det är spets på den? eller? =)

2010-11-29 @ 16:20:51
URL: http://emeliermebring.blogg.se/
Postat av: Emeli

Jamen precis, men det lät som att du inte ville ha det :P



Jadu, jag jobbar natten mot nyår så jag far nog till Henkes stuga, typ två mil utanför skellefteå och är med Fredrik och dom :) Går som inte att fara så långt då man slutar 7 ;P

Vilka är ni som ska till kåbban?

2010-11-29 @ 23:19:09
URL: http://emeliermebring.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0