nu är de kvälleen

Såja! En härlig eftermiddag och kväll har jag haft :) Begav mig ut på en springtur efter middagen, lagomt kallt och snö föll ner, härligt!
For förbi coop och hämtade ut julklappar åt erik som jag beställt, nöjd! :)
Sedan blev nästa stopp hos min älskade mamma där jag såg halv åtta hos mig och herregud, pratar vi sådär? haha!
När jag kom hem hoppade jag in i duschen och inväntade erik som varit och handlat. Vi drack glögg och Ante for nyss härifrån och jag säger det. Jag har verkligen lärt känna världens roligaste människor sen jag blev tillsammans med den bästa av dom alla :)
Nu däremot tänkte jag krypa ner i sängen och hoppas att erik gör desamma :) Godnatt! puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0