skönt

Söndagen var så himla härlig! Vaknade kring 11 och såg att solen sken ute. Tog på mig kläder och promenerade en stund för att sedan gå till coop och handla frukost till mig och min älskling.

Kom hem och lagade gooo frulle. Joel och Anton kom och hälsa på, vi gick ner till Joel där han hade haft årets skiva. FYFAN vad roligt vi hade, men FY hur det såg ut! Stor hyllning till Joel Öhman. Inge snack om saken!

Blev taco hos anton med de tre grabbarna, avslutade kvällen med beck och milkshake :)



De bästa köpet jag gjort iår är min pälsmössa, fryser ALDRIG om öronen ;>



gårdagens outfit ;D Var tvungen att byta byxor när jag skulle och handla med erik för att han skämdes. Tror ni jag blev arg? Japp! haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0