skönt

Riktigt lugnt och skönt har jag det nu =) Efter träningen var tanken att jag skulle på stan med Idde men jag var verkligen tvungen att tvätta så det är vad jag sysslar med just nu. Mellan gångerna jag springer ner till tvättstugan ser jag serier, love it!
Annars då? Var en jobbig natt eftersom jag sett filmen, jag drömde att en kille stod och kolla på mig när jag sov. Förstod att det inte var Erik men såg inte för det var kolsvart (i drömmen alltså) ja fyfan, tycker mest synd om mig som drömer sånt :P
Är dock riktigt sliten idag, kan bli rikitgt tunga ben som springer i bersikas fotbollshall ikväll. menmen, vi får väl se hur det slutar :)

Kommentarer
Postat av: Lisa

Ja jag har läst att de inte varit så bra med knät och sen att du titt som tätt drabbas av förkylningar och sånt.. inte roligt alls! Men hoppas att de är på bättringsvägen :) åhå vad är de för nån klänning då? :) Lägg ut en bild! Ja jag har också mina planer på att komma i en klänning på nyår, får se hur de går med den saken!

2010-11-03 @ 16:02:45
URL: http://lisaaberglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0