träning, vänner,mat och film!

Idag har jag hunnit med mycket. Har varit och sprungit imorse, var så glad när jag fick min nya sportbh imorogn så drog ut på en kort spingtur, okej sprang ca 10min då knät inte höll men ändå^^

Sen kom ankröv hit, vi surrade lite och sen for vi till amanda och såg harry potter alla tjejerna :)

Kom hem för en liiten stund sen. Har ätit en omelett med skinka och sallad till. Har beställt en klänning som jag ska komma i till nyår! Haha, beställde xs-s och kanske borde ha beställt s-m men nu blev det inte så och jag skaaaaaa komma i den! Träningen och maten går redan helt okej så de ska nog förhoppningsvis inte vara några problem :)

Ikväll blir det film igen med mina älskade tjejer men nu ska jag byta om och fara på korpen och gymma till mina armar så dom bli rsnygga igen (älskar muskliga armar) haha! Blir spin och core 18.15-19-30 med ankröv också :)
hejhej!



Sådär nöjd var jag imorse med min nya sporttop! Och jaaaa ajg visar hud och jag bryr mig faktikst inte:P

Kommentarer
Postat av: lisa

Ja nu jävlar;) ser att du tränar på som alltid, hurtigt!! snygg bh! är så skönt med sportbh:)

2010-11-02 @ 23:07:24
URL: http://lisaaberglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0