för dig ska jag, göra det tusen gånger om

godmorgon! :)
Är ändå rätt okej idag. Har sovit som ett litet barn heeela natten =) Försökte somna halv 10 men det gick inte för erik kom också å la sig och prata med mig så jag somna aldrig.. Nåja somna säkert halv 11 iallafall :) Inte för att jag är nå piggare, är så sjukt trött hela tiden :S

Vaknade med halsont samt ont i öronen :( åneeej, då brukar jag bli sjuk.
Igår var jag och Annika på spinning iallafall, gick ändå helt okej för knät, gjorde ont sista två låtarna bara =)
Var även hos sjukgymnasten igår och ska till en ortoped och min sjukgymnast är fast besluten om att jag har nån skada på korsbandet, bark :S

NÅJA! Idag ska jag förmodligen och träna innebandy i luleå!!! :D annars blir det imorogn, kuuul! :)

Måste även skryta om att jag och ankan ska träna 3h på lördag! 1h bodypump, 1h box och 1h spin- fan vad jag kommer  vara dööööööööd! även om de var jag som kom med idén :P nåja hejdå :D

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0