härlig morgon!

Hejsan!
Har haft en riktigt bra morgon hittills.
Direkt när Eriks klocka ringde fick jag en arm runt midjan och swich så var jag på andra sidan sängen i eriks varma famn, älskar sådana mornar! Blir alltid så jävla varmt dock, enda nackdelen! Så fick nåra pussar och ha min ekke där en stund innan han klev upp :) Han brukar även göra så på natten när han sover, vaknar av att han drar mig med en arm =) haha
Kunde inte somna om så bad erik komma med min dator till sängen så jag kunde se ett gossip avsnitt :) Nu har jag nyss bokstavligen tvingat i mig två hårdmackor. Förstår inte varför jag knappt kan äta frukost längre :s Men måste äta för annars är jag hungirg 10min in på första lektionen :P
Ska kanske försöka fixa till mig lite nu, ser ut som kom och hjälp mig :p Sen är det skola och ikväll ska jag äta sushi med madde och sen bara ta det luuugnt! Ska upp och träna imorogn från 10-13 med ls på korpen ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0