helt slut

gaaah. Min hosta har hållt i sig i typ 3,5månad nu och kommer till och från. Nu när jag är förkyld så är den tillbaka vilket är sjukt trist :( förkylningen är dock bättre så det är skönt :)
Har nyss ätit 2 och en halv potatisburgare, JAG FICK INTE ENS I MIG TRE?! Nå fel är de.

Har haft en bra helg iallafall :) I fredags var tanken att jag skulle vara med malle och sådär men hon for visst och spela innebandy å bada me nå gäng så då hängde jag med erik och anton :) Vi for på nodo och satt där, tog oss ett glas vin, ja i deras fall öl :P Surrade lite sen var vi förbi en sväng hos Ths kompis sandra där det var en liten mysfest och plupp var lite dragen ;D Jag blev bjuden på mer vin men min käre man var så sjukt trött så vi gick hem kring kvart över 11. DOm andra stannade kvar och koffa hade visst blivit knall samt jocke och anton ;D haha

Lördag vaknade jag kring 10 gjorde inte speciellt mycket mer än att vätna på att min man skulle vakna. När han gjorde det drog vi på stan och jag köpte present åt Johanna som jag skulle och fira på kvällen 0) eller ja kvällen, klockan 3 skulle vi vara där :P
Var riiiktigt skoj hos Joppan, var mycket folk och okänt folk =) Jag belv ltie wild and crazy och hoppa från deras balkong ner på studsmattan och de var typ 2,5meter ner. Tror det är därför jag har sinnesjukt ont i mitt högra lår just nu :P haha
Utgång på pentan och det var SKOJ! Fan vad roligt man kan ha om man är med rätt människor alltså ;D

Igår när jag vakna hade jag så sinnesjukt ont i huvudet att jag inte visste vart jag skulle ta vägen. Vi hade inga huvudärkstabletter så jag smsa anton och hörde om han hade, visst hade han det. Jag nästan kröp till honom och slängde mig i hans soffa när jag kom fram, ville spy och dö samtidigt! haha. Fick mig iallafall tabletter och låg och surra me han i nån timme, alltid lika trevligt :) Huvudvärken gick över och jag var inet bakis längre:D

Blev bjuden på mat och bio på kvällen av erkan :) Såg the social network, den var bra. Fasen coolt hur dom byggde upp facebook ;D Nä nu har jag skrivit alldeles för mkt och ingen kommer orka läsa. Nåja. hejhej :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0