mondaymorning

blää. sämsta dagen! Nåja, nu har jag tagit mig upp iallfall och ska snart på skolan. Har en lektion till 9.10 sen hål till 10.30............ Tror dock ja ska till sjukgymnasten idag men är it säker, hade visst tvättat lappen så den var i småbitar :P

Annars då? Joo, det rullar på som vanlgt. Händer inte speciellt mycket. Helgerna är desamma. Fredagar idol och mys med kompisar lördag fest, och i lördags hade jag KUL! Var visst lite jobbig när jag kom hem och slutade aldrig surra med ekkepekke (som var nykter!!! :ooooooo) haha.

Igår var det mys med Erik hela dagen :) På eftermiddan såg vi dock antes match coh dom vann, skönt! :)
Sen en dålig film som jocke kom med, nåja man kan ju inte få allt;D

Måste även säga att Ante var väldigt gullig i lördags och bjöd oss på mat- friterad kyckling å ris. Och nej han gjorde det inte själv men gott var det! haha :)

nu ska jag till skolisen, heipa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0