orkar verkligen inte

Hejhej! Hade tänkt fara på bodypump nu klockan sju men jag orkar verkligen inte... Jag är helt slut av någon anledning :s Ska ändå på spin och core sen idag och pumpen förstör i min gymplanering :P Ska gymma imorgon och torsdag och på pumpen tränar man ju alla muskler så då är dom inte i form imorgon då det ska pumpas! haha
(bra med bortförklaringar) ;)
Kanske gymmar idag och imorgon istället för på torsdag är det redan minst tre träningar på planeringen, blir nog fyra eftersom ska ska till lule och träna innebandyyy =)

Nu däremot sitter jag och funderar på varför jag inte sov mer? dumma mig, kände direkt att jag inte skulle orka. Ska på "mattestuga" nu på morgonen för Petter tyckte jag kunde komma så kunde han "hjälpa mig lite mer" haha, han menar nog mer att jag är riktigt trög =) haha

Som sagt idag blir det skola, plugg och träning på kvällen =) Börjar komma igång riktigt bra nu, var ju på triathlon i lördags alltså 3timmars träning och jag orkade utan problem :O Då får man motivation :) och riktigt roligt var det också! Har haft bra med träningsvärk också, och än är den inte riktigt borta =)

nänu ska ja se tv och chilla, har ju redan tryckt i mig frukost :P haha



Denna kväll hade vi riktigt trevligt. Fyra bra personer kan ha en riktigt rolig förfest ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0