snö

just nu är det väldigt blandade känslor. Jag vill inte ha snö..redan?! Det är oktober för guds skull!!
Och alla som är så glada över alla snö å hallelujah. Är de lika roligt när ni måste sopa hela jävla bilen, att det är halt, kallt, att man inte kan cykla någonstans för att man ramlar och slår ihjäl sig?
Helt seriöst så gillar jag faktiskt snö. men när erik sa att det var vitt ute imorse fick jag inte fram några ord, jag ville gråta :P haha då tänkte jag direkt på det ovanämnda och inte som min kära karl gör. Vad som går i hans huvud är :skoteeeer!!!!
Jag gillar också vintern och snö när man är i fjällen eller ute och kör skoter, grillar en härlig dag eller något i den stilen. Men jag gillar inte snö i oktober så det plussas på med vinter en jävla månad till!
Nej nu ska surjossan dricka upp sitt te och sen fara på skolan, idag är det även helvetesdan, kul!!
förresten! gick helt okej igår på bandyn förutom att jag inte förstår varför dom har de spelsystem dom har och man inte kunde stanna upp en endaste gång och känns lugnet. hawaii utan dess like var det:P NOJA:D
heipa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0